Ważniejsze filmy i seriale telewizyjne
ZAKOPANE (1994) – DDS Goethe Institute | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
BURG 1993 (1994) – DDS Goethe Institute | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
WILCZA NOC (1996) – reżyseria: Adam Sikorski | realizacja nagrań piosenek
WIEDŹMIN (2001) – reżyseria: Marek Brodzki | realizacja nagrań muzycznych
M JAK MIŁOŚĆ (2001) – reżyseria: Ryszard Zatorski | realizacja nagrań piosenki tytułowej
DWA ŚWIATY (2001) – realizacja nagrań piosenki tytułowej
SAMO ŻYCIE (2002) – reżyseria: Wojciech Nowak | realizacja nagrań piosenki tytułowej
ZACZAROWANE MIASTO (2004) – reżyseria: Natasza Kurczuk | mastering ścieżki dźwiękowej, rekonstrukcja dźwięku
JESUS (2006) – Millennium Films International | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
OPEN WIDE THE DOORS… (2006) – Millennium Films International | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
TODAY & TOMORROW (2008) – reżyseria: Marcin Stawarz | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
TOP TRENDY KABARETON (2009) | realizacja nagrań singbacków Kabaretu Ani Mru-Mru
DANCING 4 U (2010) – reżyseria: Roland Rowiński | konsultacja muzyczna, postprodukcja dźwięku Dolby Digital 5.1
ZAMOŚĆ MIASTO IDEALNE (2010) – reżyseria: Globmedia | montaż, produkcja i postprodukcja wersji językowych
TWIERDZA ZAMOŚĆ (2010) – reżyseria: Karol Nowakowski, Maciej Janisławski | montaż, produkcja i postprodukcja wersji językowych
WYJAZD INTEGRACYJNY (2011) – reżyseria: Przemek Angerman | konsultacja muzyczna, kompozycja, edycja i montaż muzyki
MOJA POLSKA – OSTATNIA OPOWIEŚĆ RYSZARDA KACZOROWSKIEGO (2012) – reżyseria: Ryszard Gajewski | kompozycja, produkcja muzyki, postprodukcja dźwięku
CHŁOPCY Z LASU (2016) – reżyseria: Wiesław Paluch | kompozycja, produkcja muzyki, postprodukcja dźwięku
BASIA SAMA W DOMU (2021) – reżyseria: Marek Rębacz | kompozycja, produkcja muzyki
Ważniejsze widowiska sceniczne i telewizyjne
ST. JOSEPH (1995) – reżyseria: Jacek Dudzic | kompozycja i produkcja muzyki
SHOW US THE FATHER (1995) – reżyseria: Jacek Dudzic | kompozycja i produkcja muzyki
EGZEKUTOR (1999) – reżyseria: Marek Rębacz | kompozycja i produkcja muzyki
LIVING FOREVER (2000) – reżyseria: Jacek Dudzic | kompozycja i produkcja muzyki
SŁOWA NADZIEI (2002) – reżyseria: Grzegorz Misiewicz | kompozycja i produkcja muzyki
ANI MRU-MRU Kabaret Ani Mru-Mru (2005) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
ALICJA W KRAINIE CZARÓW (2005) – reżyseria: Jacek Dudzic | kompozycja i produkcja muzyki
WIERUSZKA (2006) – reżyseria: Marek Rębacz | kompozycja i produkcja muzyki
W SAMO POPOŁUDNIE Kabaret Ani Mru-Mru i Kabaret Moralnego Niepokoju (2007) – reżyseria: Krzysztof Jaślar | reżyseria nagrań, mix 5.1 surround
W OPERZE Grupa MoCarta (2007) – reżyseria: Krzysztof Jaślar | mastering 5.1 surround i kodowanie
Z MŁODYMI JAK NAJBARDZIEJ Kabaret Młodych Panów (2009) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
10 LECIE Kabaret Ani Mru-Mru (2009) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
OD AKORDEONU DO ZASMAŻKI Kabaret OTTO (2009) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
UPIORY W OPERZE Łowcy.B (2009) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
FORMACJA CHATELET Formacja Chatelet (2010) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
ZAMACH NA MOCARTA Grupa MoCarta (2011) – reżyseria: Wojciech Malajkat | mastering 5.1 surround i kodowanie
SMILE Kabaret Smile (2011) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
CZERŃ CZY BIEL? Kabaret Ani Mru-Mru (2011) – reżyseria: Krzysztof Jaślar | aranżacja, reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
TOO FUNNY FOR WORDS Krosny (2011) – reżyseria: Krzysztof Jaślar | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
GALAKTIKOS Kabaret Moralnego Niepokoju (2011) | reżyseria nagrań, mix
LIVE IN WARSAW 2012 Waldemar Malicki i Filharmonia Dowcipu (2012) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
BEZCZELNIE MŁODZI Kabaret Młodych Panów (2012) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
PIŁEM W SPALE, SPAŁEM W PILE Artur Andrus (2012) – reżyseria: Krzysztof Jaślar | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
JAK KUDŁATEK ŚWIĘTA ZMIENIAŁ (2012) – reżyseria: Marek Rębacz | kompozycja i produkcja muzyki
FRAK’N’ROLL Grupa MoCarta (2012) – reżyseria: Krzysztof Jaślar | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
PORA NA SUMA Kabaret Moralnego niepokoju (2013) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
WARTO ROZMAWIAĆ Kabaret Smile (2014) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
NUDA, RUTYNA I ODCINANIE KUPONÓW Kabaret Ani Mru-Mru (2014) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
JAK SIĘ NIE DA, A BARDZO SIĘ CHCE TO MOŻNA Kabaret Ani Mru-Mru (2014) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1
ARBITER (2014) – reżyseria: Wojciech Pijanowski | oprawa muzyczna – kompozycja, postprodukcja dźwięku TV
KONCERT JUBILEUSZOWY Lubelskiej Federacji Bardów (2014) | postprodukcja dźwięku TV, mix i kodowanie 5.1 surround
W CIENIU MAKÓW CZERWONYCH Chór Filharmonii im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie (2014) | reżyseria nagrań i postprodukcja TV
CZECIA Łowcy.B (2014) | postprodukcja dźwięku TV, mix i kodowanie 5.1 surround
EKSTAZA DO ŚWIĘTEGO Z FERETRONU (2015) | kompozycja muzyki, produkcja muzyczna
JERZYK DZISIAJ NIE PIJE Kabaret Moralnego Niepokoju (2015) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
WSZYSTKO CO NAJLEPSZE Kabaret Moralnego Niepokoju (2015) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
BOGDAN SHOW Kabaret Smile (2016) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
CZY JEST W DOMU KAKAO Kabaret Smile (2016) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
SKURCZ Ani Mru-Mru (2016) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
EKSTAZA DO ŚWIĘTEGO Z FERETRONU (2017) | kompozycja muzyki, scenariusz i reżyseria, produkcja muzyczna i telewizyjna
MICKIEWICZ XXI – STASIUK / HAYDAMAKY SYMFONICZNIE (2019) | produkcja telewizyjna
OSTATNIE TAKIE TRIO Kabaret Ani Mru Mru (2019) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
UNIA NARODÓW Miasto Lublin (2019) | kompozycja muzyki, udźwiękowienie i produkcja nagrań
TEGO JESZCZE NIE GRALI Kabaret Moralnego Niepokoju (2019) | reżyseria nagrań, mix i kodowanie 5.1 surround
GRUPA MOCARTA I PRZYJACIELE Grupa MoCarta, Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski, Jaromir Nohavica (2019) | reżyseria nagrań, mix 5.1 surround
MARGULES. NIEOBECNOŚĆ. (2020) – reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski | opracowanie muzyczne, sound design
LEGENDA O CZARCIEJ ŁAPIE Miasto Lublin (2020) | kompozycja muzyki, udźwiękowienie i produkcja nagrań
MACHIA (2020) – reżyseria: Juliusz Machulski | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
SYMFONIA NAUKI UMCS (2021) | kompozycja muzyki, udźwiękowienie i produkcja nagrań
KIMBERLY AKIMBO (2021) – reżyseria: Aleksandra Popławska | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
ZA DŁUGO PANOWIE BYLI GRZECZNI Kabaret Moralnego Niepokoju (2022) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
TU I TERAZ Kabaret Smile (2022) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
KABARET CHYBA Kabaret Chyba (2022) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
50 LAT – WSPOMNIENIA I POMÓWIENIA Kabaret TEY (2022) – reżyseria: Krzysztof Jaślar | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
GRUPA MOCARTA WŚRÓD GWIAZD Grupa MoCarta (2022) – reżyseria: Krzysztof Jaślar | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
RYNGRAF (2022) – reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski | sound design
TO JEST CHORE Kabaret Młodych Panów (2022) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
NACHT (2022) – reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski | sound design, opracowanie muzyczne
WOLNOŚĆ Kabaret Jurki (2022) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
RODZINA KONTRATAKUJE Kabaret Ciach (2022) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
HELLO WORLD 70-lecie Politechniki Lubelskiej (2023) | koncepcja, muzyka, produkcja
LUBLIN IS YOUTH Miasto Lublin (2023) | kompozycja muzyki, udźwiękowienie i produkcja nagrań
SKANDAL Kabaret Czesuaf (2023) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
STAND UP Robert Korólczyk (2023) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
STAND UP Łukasz Kaczmarczyk (2023) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
KRYZYS WIEKU ŚREDNIEGO Marcin Wójcik (2023) | reżyseria nagrań, mix i postprodukcja TV
HAŃBA (2023) – reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski | sfx i sound design
POD LODEM (2023) – reżyseria: Łukasz Witt-Michałowski | muzyka, sfx i sound design
Ważniejsze słuchowiska i sztuki radiowe
ROZPRASZANIE MROKU (1994) – reżyseria: Danuta Bieniaszkiewicz | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
MECHANIZM (1998) – reżyseria: Sylwester Woroniecki | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
BRZYDKIE KACZĄTKO (2003) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
CESARZ I SŁOWIK (2003) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
KRÓLEWNA NA ZIARNKU GROCHU (2003) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA (2003) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
SZATY CESARZA (2003) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
KRÓLOWA ŚNIEGU (2004) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
LATAJĄCY KUFER (2004) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
OŁOWIANY ŻOŁNIERZYK (2004) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
ŚWINIOPAS (2004) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
CALINECZKA (2005) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
KOT W BUTACH (2005) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
MAŁA SYRENKA (2005) Bauer Polska | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
TUŻ POD MOIM NOSEM (2012) Oswoić los | kompozycja, produkcja muzyki, reżyseria nagrań
Ważniejsze produkcje muzyczne
ANDRZEJ BEREŻYŃSKI i TRIO STROIKOWE „Gran Partita” (2000) | reżyseria nagrań
ANDRZEJ CIERNIEWSKI „Atlantyda” (2002) | reżyseria nagrań
ANDRZEJ PAWKA “Pomóż im…” (2013) | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań
ANI MRU-MRU | aranżacja i produkcja, reżyseria nagrań
ARTROSIS “Fetish” (2001) | co-produkcja i reżyseria nagrań
BEHEMOTH „Demigod” (2004), „The Apostasy” (2007) | aranżacja partii orkiestrowych i chóralnych, reżyseria nagrań
BASIA SZADE “Goniąc za słońcem” | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań
BRACIA „Jak Ty”, “Missing Every Moment” (Eurowizja 2003) | reżyseria nagrań
BUDKA SUFLERA “Na moście w Avignon” (1996), “Uwerturka” (1995), „Chodź” (1995) | aranżacja, reżyseria nagrań
CHÓR KANTYLENA “Pieśni pasyjne” (2004) | produkcja i reżyseria nagrań
CHÓR KUL “Ojczystej ziemi słyszę śpiew” (1998), “Kolędy i pastorałki” (2001) | reżyseria nagrań
CHÓR POLITECHNIKI LUBELSKIEJ “Chwile naszych spotkań” (2000), “Laudamus Te…” (2001), “Benedicimus Te…” (2009) | produkcja i reżyseria nagrań
CHÓR UNIWERSYTETU MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ “Missa Brevis” (2002) | produkcja i reżyseria nagrań
CONVENT | reżyseria nagrań
DAREK KORDEK “Chwile” (1997) | remix
DIMA CHAABACK „Arrival” (1997), “Hej Sokoły” (1999), „Gwiazdka z nieba” (2001) | aranżacja, produkcja i reżyseria nagrań
FORMACJA GÓRALI BESKIDZKICH HAJDUK „Baciarka” (2000) | reżyseria nagrań
FORMACJA WOKALNA TERCJA PIKARDYJSKA “Tercja Pikardyjska” (2002) | produkcja, reżyseria nagrań
I WARSZTATY GOSPEL w LUBLINIE (2003) | reżyseria nagrań
II WARSZTATY GOSPEL w LUBLINIE (2004) | reżyseria nagrań
HELICOPTERS BRASS BAND “The Big Opening” (2002) | reżyseria nagrań
IWONA SAWULSKA I JOLANTA MUNCH „Love and Passion” (2000) | reżyseria nagrań
IZABELA TROJANOWSKA “Stało się” (1996) | remix
JACEK SKUBIKOWSKI | aranżacja, reżyseria nagrań
JOLA SIP “A poza tym” (2012) | reżyseria nagrań
JOSZKO BRODA | reżyseria nagrań
JULIA SKOROCHOD „Biała noc” (1998) | produkcja, reżyseria nagrań
KATARZYNA DUDA i MAŁA FILHARMONIA „Cztery Pory Roku” (2005) | reżyseria nagrań
KOZIOŁKI “W moim ogródeczku” (2002) | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań
KRZYSZTOF CUGOWSKI “Oczy księcia” (1998) | kompozycja i produkcja muzyki; “Kolędy” (1999) | sampling; “Przebudzenie” (2015) | reżyseria nagrań wokalnych
KRZYSZTOF MISIAK „Zdjęcie z Misiem” (2002) | produkcja i reżyseria nagrań
KWARTET CAMERATA „Brahms – Kwintety” (2001), “Statkowski. Maliszewski” (2020) | reżyseria nagrań, produkcja muzyczna
KWARTET LUBELSKI „Milenium” (2002) | produkcja i reżyseria nagrań
KWINTET TANGUILLO “Astor Piazzola” (2011) | reżyseria nagrań
LADY PANK i DARIUSZ MICHALCZEWSKI “Niedawno” (1997) | aranżacja i produkcja nagrań
LUBELSKA FEDERACJA BARDÓW „Klechdy lubelskie” (2009) | reżyseria nagrań, “Koncert jubileuszowy” (2014) | rejestracja, produkcja i mix
LUBLIN BAROQUE „Barokowe Sonaty Fletowe” (1997) | reżyseria nagrań; „Przeboje z klasą” (1998, 2008) | aranżacja, produkcja, reżyseria nagrań
MAANAM “Smycz” (1997) | reżyseria nagrań
MARCIN MASECKI TRIO “Zakazane piosenki” (2020) | reżyseria nagrań
MARCIN RÓŻYCKI “Taniocha” (2004) | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań; “Już się raczej nie przejmuję” (2006) | co-produkcja i mix
MAREK RADULI “Meksykański symbol szczęścia” (1996) | reżyseria nagrań; “Nad dachem świata” (2002) | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań
MAREK TORZEWSKI feat. AGATA TORZEWSKA “Ma Vie” (Eurowizja 2005), “La Passion” (2005) | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań
MECHANIK “Dzieła wybrane” (2008) | mastering
MĘSKI ZESPÓŁ WOKALNY KAIROS “O głęboka tajemnico” (2002) | reżyseria nagrań
ODPUST ZUPEŁNY “Wesoły” (2019) | aranżacja, produkcja muzyczna
OLGA BOŃCZYK “Księga nadziei”, “Księga natchnień”, “Księga prawd”, “Księga zmian”, Paradygmat” (2002) | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań
PETER PAPIEWSKI „Piano Works” (2003) | reżyseria nagrań
PGK Polska „Trzy koguty” (2000) | reżyseria nagrań
PIOTR R. THOR „Nie nada grustit” (2002) | reżyseria nagrań
PLANETA “Easy Money” (Eurowizja 2004) | produkcja i reżyseria nagrań
POLSKA ORKIESTRA WŁOŚCIAŃSKA „Godzinki” Włodzimierz Dębski (1999) | reżyseria nagrań
PÓŁBUTY “To twoje życie i twoje marzenia” (2001) | reżyseria nagrań
PRZYJACIELE PIOTRUSIA PANA “Nibylandia” (2002) | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań
PZPIT “MAZOWSZE” “Kolędy” | mastering
SCENA PLASTYCZNA KUL (Expo 2000) | reżyseria nagrań
SIWY DYM “Dwa Światy: Nie dam ja się” (2001) | reżyseria nagrań
SŁOWIKI LUBELSKIE “Najpiękniejsze Kolędy” (2007) | produkcja i reżyseria nagrań
STACHURSKY “Tam gdzie ty” (Eurowizja 2003) | reżyseria nagrań
STAN L. BRECKENRIDGE „Live in Concert” (2006), „Out of Love For Jazz” (2013) | produkcja i reżyseria nagrań
STARE DZWONY „Pora w morze nam” (2003) | produkcja i reżyseria nagrań
SUE RINALDI “Still Looking” (1999) | kompozycja, aranżacja i produkcja nagrań
VINTAGE „No1” (2007) | co-produkcja i reżyseria nagrań
VOX | reżyseria nagrań
WALDEMAR MALICKI i JAN ARNAL „Cimarosa” (2001) | produkcja i reżyseria nagrań
WANDA I BANDA “Kanonady galopady” (2001), „Te noce są gorące” (2003) | reżyseria nagrań
WIELKA ORKIESTRA OPERY PODLASKIEJ „Strauss: najpiękniejsze polki i walce” (2002) | produkcja i reżyseria nagrań
ZDZISŁAWA SOŚNICKA „Tańcz choćby płonął świat” (2015) | produkcja i reżyseria nagrań orkiestrowych i wokalnych
Ważniejsze kompozycje reklamowe i wizerunkowe
BROWARY LUBELSKIE S.A. | kompozycja i produkcja nagrań dla marki
CAMERING | kompozycja i produkcja logo dla marki
CISOWIANKA | kompozycja i produkcja nagrań dla marki
GKS “ŁĘCZNA” | kompozycja i produkcja nagrań dla marki
ICPE | kompozycja i produkcja nagrań dla marki
MIASTO LUBLIN | kompozycja i produkcja nagrań dla marki
MILLENNIUM FILMS INTERNATIONAL | kompozycja i produkcja logo muzycznego
NAŁĘCZÓW | kompozycja i produkcja nagrań dla marki
NEW ABRA | kompozycja i produkcja logo muzycznego
OMEGA RADIO | kompozycja i produkcja nagrań do oprawy programu
POLSKIE RADIO CHICAGO | kompozycja i produkcja nagrań do oprawy programu
POLSKIE RADIO LUBLIN S.A. | kompozycja i produkcja nagrań do oprawy programu
POLSKIE RADIO S.A. PR3 | kompozycja i produkcja nagrań do oprawy programu
PIERRE | kompozycja i produkcja nagrań dla marki
RADIO FREEE | kompozycja i produkcja nagrań do oprawy programu
RADIO POLSKA LIVE | kompozycja i produkcja nagrań do oprawy programu
RADIO REKORD FM | kompozycja i produkcja nagrań do oprawy programu
STELLA | kompozycja i produkcja nagrań dla marki
TBA GROUP | kompozycja i produkcja logo muzycznego
TELEWIZJA POLSKA S.A.| kompozycja i produkcja nagrań do oprawy programu